تبلیغاتی بهینه با گوگل

همیشه یکی از راه های موثر برای رونق دهی به کسب و کار و شناخته شدن، متوسل شدن به تبلیغات است. تبلیغات در حوزه های گسترده و با اشکال مختلفی صورت می گیرد. یکی از روش های تبلیغات، تبلیغات در گوگل است. لازمه تبلیغاتی بهینه با گوگل تنها داشتن یک سایت و پرداخت هزینه است. شاید به دلیل خم و چم بالای این کار بهتر باشد این امر توسط یک کارشناس مجرب و حرفه ای به امور دیجیتال مارکتینگ صورت بگیرد.

گفتنی است که برخی از مواقع آن دسته از کارشناسان و مجموعه هایی که به این موضوع نمی پردازند، عیب هایی را به تبلیغاتی بهینه با گوگل وارد می دانند که بعضا بی راه هم نخواهد بود؛ اما مزایای این کار بر معایب هرچند اندک آن غالب است. برای انجام تبلیغات خود در گوگل به بهترین نحو ممکن روی مجموعه اتوپیا با سابقه ای درخشان حساب کنید.

تبلیغاتی بهینه با گوگل

این کار را درست زمانی می توانید انجام دهید که کاربران دنبال سایت و یا محصولی مشابه به مال شما می گردند و تنها با تبلیغ در گوگل خود را در صدر جدول به کاربران نشان می دهید. قریب به یقین تاکنون منظور از تبلیغات در گوگل را متوجه شده اید. در واقع به صورت کلی تبلیغات به واسطه گوگل، منجر به نمایان شدن سایت شما در رده اول به محض سرچ شدن در موتور جستجوگر است.

برای این کار کافیست ابتدا هزینه کافی را انجام دهید و پیش از آن یک محتوای خوب و مناسب با آنچه که هدفتان است را آماده کنید که این محتوا می تواند فیلم، عکس، متن و… باشد. در هر حالت هدف اصلی برای انجام تبلیغات دیده شدن در کسب و کار اینترنتی است. طبیعتا هر تبلیغی که صورت می گیرد با هدف بازخورد مثبت و سودآور است که در روش تبلیغات با گوگل شما تنها یک هزینه ای را پرداخت می کنید و بدون گذراندن روزهای طولانی و سخت، به سرعت تمام به آن نتیجه مطلوب مدنظر می رسید.

تبلیغات بهینه در گوگل

هزینه تبلیغات در گوگل

هر وب سایتی می‌تواند از امکانات گوگل برای تبلیغات محصولات یا خدمات خود استفاده کند. پس تبلیغاتی بهینه با گوگل برای هر فردی فارغ از هدف و زمینه شخصی، مهیا شده است. شما می‌توانید مطابق با میزان سرمایه در نظر گرفته شده خودتان برای تبلیغات گوگل اقدام کنید. در روش تبلیغات در سایت‌های همکار گوگل می‌توانید نوع سایت همکار را با موضوعات مورد نظر خود مشخص کنید. همچنین در تبلیغات کلیکی هم بر اساس تعداد کلیک‌هایی که کاربران بر روی عناوین تبلیغاتی انجام می‌دهند، هزینه پرداخت می‌کنید.

بیشتر بخوانید
مراحل ساخت ویدیو وایرال

در روش گوگل ادوردز هم می‌توانید کلمات کلیدی خاص و پر رقابت را انتخاب کنید که غالبا هزینه‌ی تبلیغات آن‌ها بالاتر است. فراموش نکنید هزینه‌های تبلیغات در گوگل به عوامل دیگری از جمله موقعیت جغرافیایی، کیفیت کمپین‌های تبلیغاتی و… نیز بستگی دارد. برای مثال هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک در ایالات متحده برای همه صنایع حدود 2.32 دلار است. این در حالیست که هزینه تبلیغات برای وب سایت ایرانی کم تر از این کشور محاسبه می شود.

هزینه تبلیغات در گوگل

در سرویس تبلیغاتی گوگل، شما می‌توانید بر اساس چند معیار مختلف، مخاطبان هدف خود را با دسته کنید:

  • رده سنی: کسانی که در یک باز سنی مشخص قرار دارند.
  • علایق: کسانی که به یک موضوع مشخص علاقه‌مند هستند.
  • جنسیت: کسانی که جنسیت آن ها مونث یا مذکر است.
  • مکان: کسانی که در یک قاره، کشور، شهر یا حتی محله زندگی می‌کنند.
  • دستگاه: کسانی که از کامپیوتر، تبلت یا گوشی استفاده می‌کنند.
  • بازاریابی مجدد (Remarketing): کسانی که قبلا به سایت یا اپلیکیشن شما سر زده‌اند، اما خریدی انجام نداده‌اند.

با این حساب، شما می‌توانید به گوگل بگویید که تبلیغ شما را فقط به آقایان 18 تا 24 ساله نمایش دهد.

تبلیغاتی بهینه در گوگل

چطور تبلیغاتی بهینه با گوگل داشته باشیم؟

بعد از اینکه دقیقا با چگونگی و شرایط مرتبط به گوگل آشنا شدید نوبت به این می رسد که موثرترین روش برای انجام تبلیغات و تبلیغاتی بهینه با گوگل را بدانید.

  1. یکی از راهکارهای خوب و تاثیرگذار در بهبود بخشیدن برای روند تبلیغات در گوگل، استفاده از کلمه کلیدی در محتوای تبلیغاتی است. شما با به کار بردن کلمه کلیدی گوگل راهنمایی می کنید در جهت مشخص کردن گروه صنفی و زمینه کاریتان و گوگل می تواند به راحتی محتوای تبلیغاتی شما را شناسایی و در همان دسته مشخص قرار دهد.
  2. همانطور که گفتیم با مشخص کردن حوزه خاص و گروهی مشخص مانند کشور، سن و… شما می توانید آگهی مشخص شده تر و خاص تری را بر اساس همان دسته بندی صورت گرفته به گوگل ارائه کنید؛ به عنوان مثال اگر شما مغازه ای در یکی از شهرهای ایران دارید می توانید در هنگام آماده سازی تبلیغتان در گوگل تنها شهر و محل اقامت خودتان را در نظر بگیرید و از نمایش آگهی به همگی افراد ممانعت کنید.
  3. پیام تبلیغاتی شما می بایست از هر گونه ابهامی به دور باشد؛ به صورتی که مخاطب به محض دیدن پیام شما از حرفه و کار شما آگاهی یابد. شما با معرفی نامه ای درست قطعا مسیر را برای کاربر و مخاطبی که پیام شما را دیده هموارتر خواهید کرد و این موضوع خود به تنهایی باعث مراجعه بیشتر خواهد شد.
  4. خاص بودنتان را به مخاطب تفهیم کنید؛ این بدین معناست که مخاطب باید به این درک برسد که چرا باید از میان این همه سایت و محصول که درست مانند شماست، شما را انتخاب کند. آیا شما مقرون به صرفه تر هستید و یا نه شما دارای سابقه ای درخشان و کیفیتی بی‌مانند هستید.
  5. قسمت call to action را برای آگهی خود جذاب انتخاب کنید مثلا این جمله: برای خرید با تخفیف روی این قسمت کلیک کنید.
بیشتر بخوانید
مهم ترین مزایای بازاریابی اینترنتی

با انجام تبلیغات در گوگل، جستجوگری که از سایر موتورهای جستجوگر دیگر پر مخاطب تر است می توانید در آن بالا بیایید و با نمایش سایتتان در صفحه اول گوگل می توانید حداقل چندین پله بالاتر از جایگاه اولی تان قرار بگیرید و به قله موفقیت نزدیک تر شوید. برای داشتن رشدی چشمگیر و رونق به کسب و کار هنوز هم دیر نشده تنها کافیه بخواهید و شرایط انجام تبلیغات را بر آورد کنید و سپس با مجموعه اتوپیا تماس گرفته و با کمک و راهنمایی های کارشناسان مجموعه به هدف و آرزوهایتان برسید.


[yasr_visitor_votes size=”medium”]
به این صفحه امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *