خدمات تولید محتوا

امروزه سئو بیش‌تر بر پایه محتوا بنا شده‌است. به همین دلیل هر سایتی برای بهبود عملکرد و افزایش رتبه‌اش در موتورهای جست‌وجو به تولید محتوا نیاز دارد. به همین دلیل محتوا نویسان باتجربه بر اساس اصول و استانداردهای سئو تکنیک‌هایی را با توجه به کلمات کلیدی موجود در موتور های جست‌وجو پیاده می‌کنند تا سایت‌ها به 10 رتبه برتر گوگل در هر کلمه کلیدی مد نظر خود برسند.

محتوای ویدیویی

تولید محتوا ویدیو و موشن گرافی در نوع خود بسیار خلاقانه و جذاب است. این حوزه که زیر مجموعه انیمیشن قرار دارد، اغلب محبوب جوانان زیادی شناخته می‌شود و در صورت تولید محتوا عالی می‌تواند به سرچ و سئو سایت شما کمک شایانی کند.

محتوای شبکه های اجتماعی

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی فوت و فن‌های به خصوص خودش را دارد. شبکه های اجتماعی نیز مانند دیگر موتورهای جست‌وجو الگوریتم‌‌هایی دارد و هر پیجی که بر اساس این الگوریتم‌ها تولید محتوا کند، به مراتب سرعت بالاتری در جذب مخاطب خواهد‌ داشت.

محتوای صوتی

پادکست، کتاب صوتی، رادیوهای اینترنتی و حتی موسیقی های درون سایت‌ها همگی نوعی از تولید محتوای صوتی هستند. این نوع محتوا برخلاف گذشته بسیار محبوب شده است. البته به شرط اینکه اصول اولیه تولید محتوای صوتی رعایت شده باشد.

محتوای متنی

تولید محتوای متنی به معنی نوشتن در مورد یک موضوع خاص است. اما محتوای متنی‌­که برای کسب و کارها تولید می­‌شود باید با هدف جذب مخاطب باشد و باعث رشد کسب­ و کارتان گردد. مخاطبان متخصص به خواندن محتوای متنی علاقه­‌مندند. این در حالیست که آن­ها هر محتوای متنی‌­ای را قبول ندارند.

853+محتوای متنی
75+محتوای ویدیویی
528+محتوای شبکه های اجتماعی
18+محتوای صوتی

در حال حاضر با پیشرفت علم و فناوری، اکثر مشاغل تا حدودی اینترنتی شده‌اند. به همین دلیل هم کمتر شغلی پیدا می‌کنید که در آن اثری از اینترنت و فناوری نباشد. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند در این زمینه به مشاغل کمک کند، استفاده از تولید محتوا است.

تولید محتوا چیست و چه تاثیری بر مشاغل دارد؟

تولید محتوا به کسب‌وکارهای مختلف این امکان را می‌دهد که در بازار شلوغ و پر هرج‌ومرج کنونی، دیده شوند و به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. اما به نظر شما یک محتوای خوب باید چگونه باشد تا بتواند مخاطبان موردنظر را به خود جذب کند؟

فرض کنید در یک حوزه خاص مهارت بالایی دارید و می‌خواهید آن را به سایر افرادی که به آن نیاز دارند، نشان دهید. از سوی دیگر، رقبای دیگری هم در آن زمینه فعالیت می‌کنند که کار شما کمی سخت شود.

در اینجا یکی از بهترین روش‌هایی که باعث می‌شود شما به مخاطبان موردنظرتان برسید و باعث شوید که از میان کسب‌وکارهای مختلف شما را انتخاب کنند، از طریق تولید محتوا است. برای این‌که بیشتر با این حوزه آشنا شوید، اطلاعات کاملی درباره آن در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا به نوعی استراتژی هدفمند و باکیفیت در بازار دیجیتال گفته می‌شود که در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی برای کسب‌وکارهای مختلف در زمینه‌های متنوع دارد. به بیان دیگر، باعث می‌شود که مشتریان هدف به سمت کسب‌وکار شما بیایند. هر چیزی که در اینترنت مشاهده می‌کنید، در واقع تولید محتوا هستند. این مقوله انواع مختلفی دارد که در ادامه، هر یک از آن‌ها را به طور کامل معرفی می‌کنیم.

تولید محتوا چیست؟

انواع تولید محتوا

پیش از این نیز گفتیم که تولید محتوا انواع مختلفی دارد و البته برای درست کردن هر یک از آن‌ها، باید اطلاعات بسیار زیادی داشته باشید. اگرچه نمونه‌های این موضوع با یکدیگر متفاوت هستند، اما همه آن‌ها هدف مشترکی را دنبال می‌کنند و آن هم جذب مشتری و مخاطب است. در اینجا انواع تولید محتوا را مشاهده می‌کنید که می‌توانید بسته به شرایط و موضوع کسب‌وکار خود، یکی از آن‌ها را برای شروع انتخاب نمایید.

تولید محتوای متنی

همان‌طور که از نام آن مشخص است، در این نوع محتوا شما باید متنی را نوشته و بر اساس اصول سئو، استراتژی‌های موردنظر را روی آن پیاده کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید محتوای متنی یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌های تاثیرگذاری بر مخاطب است. به همین دلیل هم اغلب افراد ترجیح می‌دهند که برای کسب‌وکار خود، از محتوای متنی استفاده کنند.

موضوع مهمی که درباره این مسئله باید بدانید، این است که این روش هم برای رسانه‌های اجتماعی و هم برای وب‌سایت‌ها استفاده می‌شوند. برای مثال، اگر سری به رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بزنید، متوجه می‌شوید که زیر هر یک از پست‌ها در حوزه‌های مختلف، کپشنی نوشته شده است.

به این کپشن، محتوای متنی برای اینستاگرام گفته می‌شود. این در حالی است که برخی از کسب‌وکارها هم در اینترنت، وب‌سایت دارند و از محتوای متنی برای تهیه متن قابل‌اعتماد در وب‌سایت‌شان استفاده می‌کنند.

تولید محتوای متنی

تولید محتوای تصویری

نمونه دیگری از محتوا که در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد، نمونه تصویری آن است که در رسانه‌های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، پینترست و لینکدین استفاده می‌شوند. به کمک این روش، شما می‌توانید ارتباط بسیار موثری با مخاطبان هدف خود داشته باشید. بر اساس تحقیقات انجام شده، متوجه شدیم که بیشتر از 93 درصد از ارتباطات میان افراد، مربوط به محتوای بصری است.

تولید محتوای ویدیویی

اگر سری به اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی مانند آن بزنید، ویدیو‌های بسیار زیادی مشاهده می‌کنید که در بسیاری از آن‌ها از کسب‌وکارهای مختلف تبلیغ شده است. در حال حاضر، محتوای ویدیویی تا حد بسیار زیادی طرفدار پیدا کرده است و به همین دلیل هم بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال افرادی می‌گردند که بتوانند در ویدیوها، توجه مخاطب را جلب و کسب‌وکار آن‌ها را تبلیغ کنند.

تولید محتوای صوتی

در نهایت، آخرین نمونه از محتوا که می‌تواند تاثیر نسبتا خوبی داشته باشد، محتوای صوتی است که بیشتر در شبکه‌های رادیویی پخش می‌شوند. البته از آنجا که در حال حاضر مخاطبان رادیو تا حد زیادی افت پیدا کرده، به نظر می‌رسد بهتر است از روش‌های دیگری که پیش از این گفتیم، برای جذب مخاطب استفاده کنید.

چه تاثیری بر مشاغل می‌گذارد؟

همان‌طورکه چندین بار در این مقاله تاکید کردیم، محتوا تاثیر فوق‌العاده زیادی بر دیده شدن کسب‌وکارهای مختلف دارد. اگر می‌خواهید دلیل این موضوع را بشنوید، به ادامه این مقاله توجه کنید تا مطمئن شوید که این عمل می‌تواند تا چه حد به دیده شدن کسب‌وکار شما کمک کند.

تولید محتوا چه تاثیری بر مشاغل می‌گذارد؟

بالا رفتن فروش

یکی از مهم‌ترین دلایلی که به استفاده از تولید محتوا برای کسب‌وکار شما تاکید می‌کنیم، این است که می‌تواند کمک زیادی به افزایش فروش شما داشته باشد. تفاوتی ندارد که شما چه چیزی را به مخاطب می‌فروشید؛ در هر شرایطی، می‌توانید از این روش برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

نکته جالب‌توجه درباره این روش، این است که شما می‌توانید هم به‌صورت مستقیم و هم به‌صورت غیرمستقیم، مخاطب را برای خرید محصولات خود ترغیب کنید.

به دست آوردن اعتماد مخاطب

محتوا فقط برای افزایش فروش استفاده نمی‌شود؛ شما می‌توانید از این روش برای به دست آوردن اعتماد مخاطبان خود نیز کمک بگیرید. به همین دلیل هم بهتر است در رسانه‌های اجتماعی و یا وب‌سایت خود، فقط تبلیغ نکنید و موارد دیگری مانند وبلاگ‌های آموزشی و سرگرمی را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهید تا بیشتر به سمت شما جذب شوند.

علاوه بر این‌که اگر به‌صورت مداوم تولید محتوا داشته باشید، آن‌ها اعتماد بیشتری به اعتبار شما خواهند کرد.

شهرت برند و کسب‌وکار

مطمئنا هرچه افراد بیشتری کسب‌وکار شما را بشناسند، شانس‌تان برای موفقیت افزایش پیدا می‌کند. شهرت می‌تواند یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای افزایش اعتماد و جلب نظر مخاطبان باشد. به همین دلیل هم کاری کنید که مخاطبان نام برند شما را به یاد داشته باشند. یکی از مهم‌ترین کارها برای انجام این کار، تولید محتوا است.

شهرت برند و کسب‌وکار

از اهمیت محتوای با کیفیت برای کسب‌وکارتان غافل نشوید!

تاکنون متوجه شدید که تولید محتوا یکی از مهم‌ترین روش‌های رسیدن به درآمد بالا در مشاغل مختلف است. در حال حاضر با پیشرفت علم و فناوری، بهتر است شما هم کار خود را کمی اینترنتی کنید. با استفاده از تولید محتوا، هم می‌توانید کسب‌وکار خود را به مخاطبان‌تان ارائه دهید و هم فروش بیشتری داشته باشید.

بااین‌حال، فراموش نکنید که هر محتوایی نمی‌تواند برای شما مناسب باشد و برای موفقیت در این زمینه، باید به سراغ افراد متخصص و حرفه‌ای در انجام این کار بروید. تولید محتوای با کیفیت، استراتژی‌های به‌خصوصی دارد و به شما کمک می‌کند که در صفحات گوگل، روزبه‌روز بالا و بالاتر بروید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *